“Netflix” компани АНУ-ын Филадельфи хотноо анхны “Netflix House”-г нээж, оюуны өмчид суурилсан бизнесийн стратегиа шинэ түвшинд гаргалаа.
Энэхүү төв нь хэрэглэгчдэд кино, цуврал контентын ертөнцийг бодитоор мэдрүүлэхийн зэрэгцээ интерактив байдлаар оролцох боломжийг олгож байна. Ингэснээр компани стриминг үйлчилгээний зах зээлээс улам тэлж байна гэж шинжээчид дүгнэв.

“Netflix” 2020 оноос хойш дэлхийн 300 гаруй хотод хэрэглэгчийн бодит туршлагыг шинэ шатанд хүргэх арга хэмжээ зохион байгуулж, зах зээлийн зан төлөв, брэндийн нөлөөллийг бодитоор хэмжих туршлага хуримтлуулсан байна.
“Netflix”-ийн удирдлага үзэгчийг хэрэглэгч бус, харин “оролцогч” болгох нь зайлшгүй алхам гэдгийг онцолж, энэ удаагийн өргөтгөл нь тэдний сонирхлыг улам өдөөх хэрэгсэл болно гэдгийг дурдав.
Ингэснээр “Netflix” дэлгэцийн орчноос бодит ертөнц рүү бүрэн шилжих эхний том алхмаа хийж, энтертайнмент салбарын ирээдүйг олон талт экосистемээр шинэчлэх зорилгоо хэрэгжүүлж эхэллээ.

