MPA буюу “Media Partners Asia”-гийн шинэ мэдээллээр Зүүн Өмнөд Азийн контент стриминг зах зээл 2024 онд 14 хувиар өсөж, нийт 1.8 тэрбум ам.долларын орлого олсон бөгөөд үзэлтийн хэмжээ 440 тэрбумд хүрчээ. Харин эл зах зээлд “Netflix” тэргүүлсэн хэвээр байна. Тодруулбал, нийт үзэлтийн 52 хувь, нийт орлогын 42 хувийг “Netflix” эзэлжээ. Мөн 2024 оны дөрөвдүгээр улиралд шинээр нэмэгдсэн бүх гишүүнчлэлийн 50 гаруй хувийг эзэлж, жилийн эцэст 12 сая гаруй хэрэглэгчтэй болсон байна.