“Ray-Ban Meta” ухаалаг нүдний шилний борлуулалт өнгөрсөн жилийнхээс гурав дахин өссөн талаар “EssilorLuxottica” компани мэдээллээ. Энэ нь тус компанийн “Meta”-тай хамтран 2019 оноос хэрэгжүүлж эхэлсэн стратегийн түншлэлийн нэг томоохон үр дүн болсон байна.
Тайланд дурдсанаар, 2025 оны эхний хагас жилийн байдлаар “EssilorLuxottica” нийт 14.02 тэрбум еврогийн буюу ойролцоогоор 16.25 тэрбум ам.долларын борлуулалт хийсэн нь өмнөх оны мөн үетэй харьцуулахад 7.3 хувийн өсөлттэй байгаа юм.
Компанийн гүйцэтгэх захирал Франческо Миллери болон дэд захирал Пол дю Сайян нар хамтран гаргасан мэдэгдэлдээ “Бид нүдний шилийг ирээдүйн технологийн шинэ тавцан болгож, хиймэл оюун ухаан, мэдрэгчийн технологи болон эрүүл мэндийн өгөгдөлд суурилсан системийн уялдааг ашиглан хүний боломжийг бүрэн нээхийг зорьж байна” хэмээн онцолжээ. Мөн тэд “Ray-Ban Meta” шилний амжилтыг энэхүү зорилгын эхний томоохон алхам хэмээн тодорхойлсон байна.