Энэтхэгтээ анхдагч болж худалдаанд шинээр гарч буй энэхүү кремийг охид эмэгтэйчүүдийнхээ сексийн сэтгэл ханамж, таатай байдал болон сэтгэл зүйн хувьд үргэлж өөдрөг, эрч хүчтэй байхыг бэлгэдэж “Ultratech India” компаниас гаргаж байгаа бөгөөд “18 Again” гэж нэрлэсэн эл бүтээгдэхүүнийхээ телевизийн сурталчилгааг хүртэл гаргаад амжжээ.
Энэхүү бүтээгдэхүүн нь үтрээг агшааж, залуужуулах үйлчилгээтэй бөгөөд “Clean & Dry” нэртэй өөр нэгэн бүтээгдэхүүнээс санаа авч өрсөлдөхүйц зах зээлийн шинэ бүтээл болж байгаа гэнэ. “Clean & Dry” бүтээгдэхүүн нь гадна бэлэг эрхтэн, үтрээ орчмын арьсыг цайруулж, эмэгтэйчүүдэд сэтгэл ханамжтай таашаалыг бэлэглэх зориулалттай бүтээгдэхүүн юм байна.
Саяхан тус бүтээгдэхүүнийг “хүлээн авах” ёслолын арга хэмжээ болж Энэтхэгийн алдартай жүжигчин Селина Жэйтли нийтэд танилцуулсан байна. Кремийн сурталчилгааг “Curry Nation” студи бүтээсэн бөгөөд гэр бүлтэй, төрсөн эмэгтэйчүүдэд зориулж гаргасан бүтээгдэхүүн гэдэг утгаараа тэднийг саяхан хуримласан шинэхэн хос мэт сэтгэгдлийг аваасай гэсэн үүднээс ийнхүү энэхүү сурталчилгааг хийсэн гэнэ.
Мөн нэрт дуучин Мадоннагийн “Like a Virgin” дуунаас сэдэвлэн эхнэр нь нөхөртөө өөрийгөө шүүслэг шинэхэн жимсхэн лугаа эргээд “онгон” болсон мэт мэдэрч байгаа тухайгаа хэлж хариуд нь нөхөр нь ч гэсэн “зандан” биеэ анхлан тайлах мэт таашаалыг авч эхнэртэйгээ анх “унтаж” байх үеэ санагалзсан утга бүхий хэдэн хором үргэлжлэх “шинэхэн” бүтээгдэхүүний дараах сурталчилгааг хүргэж байна.
www.URLAG.mn