Тансаг хэрэглээний брэнд “Coach” уламжлалт худалдааны орчныг дахин тодорхойлж, хэрэглэгчийн туршлагыг амьд харилцаанд тулгуурласан шинэ түвшинд гаргаж байна.
Компани кофе шоп, ресторан зэрэг амьдралын хэв маягийг илтгэсэн орон зайг дэлгүүрийн загварт нэгтгэх замаар брэндийн үнэ цэнийг мэдрүүлэх туршлага руу шилжжээ.
Гүйцэтгэх захирал Тодд Канн “Хэрэглэгч зөвхөн бүтээгдэхүүн худалдаж авах бус, брэндийн орон зайд өөрийгөө мэдэрч, цаг өнгөрөөхийг хүсдэг болсон” хэмээн онцолсон байна.
Түүний мэдээлснээр, кофе шоп бүхий дэлгүүрүүдийн борлуулалт дунджаар 15–35 хувиар илүү байдаг бөгөөд хэрэглэгчийн дахин ирэх давтамж, дэлгүүрт өнгөрүүлэх хугацаа огцом нэмэгджээ.
“Coach” 2028 он хүртэл дэлхий даяар 100 гаруй кофе шоп нээхээр төлөвлөж байгаа бөгөөд энэ нь компанийн брэндийг илүү хүртээмжтэй, амьдралын хэв маягт уялдуулсан байдлаар хөгжүүлэх стратегийн хэсэг юм.