Энэ жилийн Венецийн биеннальд Монголын павильоны зөвлөхөөр ажилласан урлаг судлаач Ч.Болдбаатарын хувьд Монголын дүрслэх урлаг дахь нэг онцгой чанар нь концепт нь үйлдэж буй эд эсээсээ эхэлдэг явдал гэнэ. “Жишээ нь адууны хомоол байна. Хөх хомоол бол монголчуудын хувьд утаагаараа аливааг ариулах шидтэй дагшин зүйл. Тэгвэл үүнийг будаг байж болохыг ойлгоно гэдэг маш чухал. Цаашлаад зураг гэдэг үг байна. Монгол бичиг, эртний Монгол хэлээр жирух гэнэ. Нэр үг биш үйл үг. Орчин үеийн урлагийн үйл хөдлөлийн урлаг гэсэн ойлголт бий. Тэгвэл үйл хөдлөлийн урлаг домоор, шившлэгээр илэрч болно. Энэ бүхэн Монголын урлагийн хөрсөнЭнэ жилийн Венецийн биеннальд Монголын павильоны зөвлөхөөр ажилласан урлаг судлаач Ч.Болдбаатарын хувьд Монголын дүрслэх урлаг дахь нэг онцгой чанар нь концепт нь үйлдэж буй эд эсээсээ эхэлдэг явдал гэнэ. “Жишээ нь адууны хомоол байна. Хөх хомоол бол монголчуудын хувьд утаагаараа аливааг ариулах шидтэй дагшин зүйл. Тэгвэл үүнийг будаг байж болохыг ойлгоно гэдэг маш чухал. Цаашлаад зураг гэдэг үг байна. Монгол бичиг, эртний Монгол хэлээр жирух гэнэ. Нэр үг биш үйл үг. Орчин үеийн урлагийн үйл хөдлөлийн урлаг гэсэн ойлголт бий. Тэгвэл үйл хөдлөлийн урлаг домоор, шившлэгээр илэрч болно. Энэ бүхэн Монголын урлагийн хөрсөнд байна” хэмээн тэрбээр онцолсон юм.
д байна” хэмээн тэрбээр онцолсон юм.